28e mars 2011

Nu är jag tillbaka igen! Blev inte direkt något bloggande när Jimmy var här. Vi har haft det riktigt trevligt, blev lite Stockholms sightseeing på torsdagen. På fredagen åkte vi till Naturhistoriska Riksmuseet och sen kollade vi på Dinosaurer 3D på Cosmonova. På kvällen blev det biljard vid Odenplan med Jonas, Andrea och Emelie. På söndagen mötte vi upp Evelina för att äta och sedan lite fika. Annars har vi mest tagit det lugnt, kollat på lite svenska filmer mm. Imorse kom ju byggjobbarna för att fixa köket, så nu har vi inget kök. Idag var jag och pappa över hos min farbror (som bor två dörrar bort) och lagade mat. De kommer i veckan och byter mitt golv också. Ser fan ut som ett bombnedslag här hemma! Saker överallt! Längtar tills allt detta är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0