Andreas födelsedag!!!

I fredags var jag långt ut på landet med Evelina. Åkte på Hardcore gig i Rimbo. Riktigt bra faktiskt! Inte alls den typen av musik jag brukar lyssna på men alla banden var skitduktiga och hade väldigt härlig energi :)

Sen på lördagen var det dags för grillfest på Emelies innergård vid Fridhemsplan. Vi var ett härligt gäng som satt ute och frös och grillade innan vi gick in för att fortsätta förfesten. Vi drog till Debaser Slussen så vi kom dit innan man betalar inträde kl 10. Vid tolvslaget skålade vi in Andreas 21-årsdag! (Jag klarade min vita helg! Följ den spännande fortsättningen nästa helg.)

Idag blev det brunch på Strand vid Hornstull. Mys! Massa mat och våfflor och trevligt sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0