3e april 2011

Har haft lite problem med internet men nu är jag tillbaka igen. I fredags blev det utgång med Andrea och Emelie. Vi drog till Anchor, såg tre band spela. Var första gången jag var där, rätt nice ställe men lite gubbvarning. På lördagen mötte jag upp Charlotta och gick runt i nästan hela stan. Sen skulle vi dra till Hornsgatan för att fika med Andrea och Sara. På väg dit hittade jag mina drömskor!! Eller jag typ. La upp en bild tidigare på ett par från Acne men hittade nu ett par som såg exakt likadana ut, men som var några hundralappar billigare. Ska nog dit i veckan och prova dem och se om de är värda de 1100 kronorna... Men men, efter vi vart där blev det då fika. Emelie joinade oss lite senare. På kvällen blev det middag hos farbror och sen drog jag hem till Andrea. Idag följde jag och mamma med morfar på gudtjänst. De nämnde de som dött typ den senaste månaden så morfar ville gå för att hedra mormor, så vi följde med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0